kurumuskirmiziyapraklar

Thursday, August 02, 2007

istifa mektubu

İstifa mektubu nasıl yazılır? Neden ayrıldığını kibarca açıkla, ileride referanslarına ihtiyaç duyacağını unutma, çalıştığın kişilere ve amirine teşekkür et, yasal bildirim sürene dikkat et.... Böyle uzayıp giden bir liste. Yazmak kolay olanı. Peki ya birinin eline nasıl verilir bu mektup, ne denilir? Hep samimi ilişkiler içinde bulunduğum kişilerdi patronlarım, söyleyivermiştim. Bazen kızgınlıkla çekip gitmiş, bazen salya sümük ağlamıştım ayrılırken. Ama bu gün profosyonelce yapmayı öğreneceğim bu işi ve o kadar zor geliyor ki...
1. Devlet dairemsi bu şirkete girmek çok zormuş meğer, torpilli olmak gerekiyormuş. Oysa ben sadece sizinle çalışmak isterim demiştim, ne bileyim bu kadar teferruatlı olduğunu, şimdi ben bana referans olan kişiye ne diyeceğim yaaaa.
2. Organizasyon diye bir şey olmadığı, ben de kime bağlı olduğumu bilmediğime göre kime istifamı vereceğim.
3. Herşeyin kaplumbağa hızı ile yürüdüğü bu yerden 1 haftada çıkıp tatil yapabilecek miyim sonraki işe başlamadan önce?
4. Kimseyi üzmeden, kötü olmadan ayrılmanın bir yolunu bilen var mı?
5. Yeni işin çalışma koşulları çok daha ağır, yayık ayranı gibi köpük köpük yayılmak varken, kaşınıyor muyum ben?
6. Kafam çok karışık...
Kısacası offfffffffffffffffffffffffffff!

1 Comments:

At 2:01 PM, Blogger serinmavi said...

Zor bir karar olsa gerek...kolaylıklar diliyorum...Selamlar...........

 

Post a Comment

<< Home