kurumuskirmiziyapraklar

Thursday, July 20, 2006

rejim günleri

Rejim psikolojisine girsem bi türlü girmesem bi türlü... Rejimdeyim dediğimde 10 gün Somali halkının bir ferdi gibi açlık sınırında yaşıyor bu arada başta eşim olmak üzere rejim denilen meredi herkesin burnundan getiriyor kesmezse tüm yiyecek içecek vitrinlerine kötü kötü bakıyor hatta abartıp hepsini kokluyorum. Bu dönem, genellikle mutlu mesut 1.5 porsiyon iskender arkası kedi gibi mırıldana mırıldana Starbucks 'a gidip double expresso ile limonlu chesscake'i mideme indirmemle son buluyor. Menü değişiyor ama ben de çatlama hissi ile birlikte gelen mutluluk hep sabit. Yok eğer rejim psikolojisine girmezsem ilk günden yiyecek listeme ilavelere başlıyorum. 10 gün sonra gene İskenderci'deyim... Hani boşa koysam dolmaz doluya koysam almaz hesabı. Bu hafta içinde gittiğim diyetisyen bayan gayet makul bir liste verdi elime, 5 Ağustos'da kontrolüm var... İşte ilk günüm:

Sabah/06.30
2 bardak ılık su (Keten Tohumlu)

Sabah/07.00
1 Küçük Kase Nesfit and Fruits (2 fincan süt ile)
1 fincan kahve

Ara/10.00
1 Şeftali

Öğle/12.30
1 Küçük Doğal Hamburger Ekmeği
2 Karper Peynir
Maydonoz, domates, salatalık

Ara/15.00
200 gr yoğurt

Ara/17.00
3 adet keten tohumlu çubuk

Akşam/21.00
2 adet kepekli dürüm ekmeği
Domates, biber ve tavukla hazırlanmış bol baharatlı tantuni

Normalde gece 1 bardak süt yada 2 top dondurmadan oluşan bir öğün daha vardı ama ben saat 22.00'de film seyrederken uyuduğumdan onu yiyemedim. Böyle yazınca listeden çok da sapmamışım onu gördüm, iyi oldum .Diyetisyenim bu kiloları yaklaşık 1,5 senede vereceğimizi söyledi sen misin öyle diyen benim beynim otomatik olarak 548'den geri saymaya başladı. Tabii bu oldukça sinir bozucu bişi vazgeçmenin bi yolunu bulmalıyım.

547. gün gazisi olarak bu sabah az peynirli tek yumurtalı bir omlet ile 2 dilim kepek ekmeği yedim şekersiz çayımla. Birazdan üç kayısı beş kirazdan oluşan meyve menümü yiyeceğim.


Farkettiğiniz üzere bu yazı sadece yemekten ve yiyememekten bahsediyor... Bari ortamı bozmayayım gidip bir diyet sebze yemeği arayıp durumumu koruyayım. Malum stabilite önemlidir değil mi?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home