kurumuskirmiziyapraklar

Thursday, July 12, 2007

Yeniden

Bu güne o kadar benziyor ki dünüm kıyamadım silmeye geçmişte yazdıklarımı... O yüzden yeniden MERHABA demek yeterli değil mi günlük.

Yine rejimdeyim örneğin ve tabi ki yine bozdum listeyi... Herşeyi listelemeye bayılan ben, yediklerimi listelenmekten nefret ediyorum çünkü. Zaten hayatımda işsel anlamda takip mekanizması bu denli yoğun iken, sabah yediğim 2 kayısı ile 2 cevizi yazmak, yürürken belimde yağ katlarımı acıtan adım ölçeri sürekli takmak sinirlerimi bozuyor. Yok mu bunun başka bir yolu bilmiyorum.

Ağlaya zırlaya ayrıldığım işimden sonra girdiğim işi de değiştirdim. 20 senedir aynı işyerinde çalışan insanları duydukça kendi tutarsızlığıma sinir oluyorum. Dayanıksızım, kolay demoralize oluyorum, şevkle başlıyor ama zorluklarla karşılaştıkça bunalıp herşeyi boşluyorum. Bıdı bıdı söylenebileceğim o kadar çok şey var ki...Hoş şu anki işim tanıdığım her insanın sinirlerini yıpratabilir. Her gün Allahım lütfen kaza olmasın, Allahım lütfen hapse girmeyeyim diye çalışıyorum. Çatırt diye ikiye bölüneceğim gerginlikten.

Bu arada beni kimse okumasa da Oriflame'in zeytinyağlı saç maskeleri çok güzel aklınızda olsun.

PC'min ses kartı yok. Ses kartı olmayan bir bilgisayara hopörlör takan bilgi işlemciye saygılarımı sunuyor içimden Sezen mırıldanıyorum.

hicbir sey kalmasin,
hepsi silinsin hepsi
elimde olsa yirtardim golgeni
resmine vurmus bir pazar gunu
yillar sonra...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home